Ovdje čitajte

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

zapise jedne kučno-dvorišne mačke i njenom životu s ljudima i zvjerima!

Image Uploaded by ImageShack Toolbar


Neki linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Frrrrrrrrr predem na

Dvonožni prijatelji:
CHANTAL
CHOCO
FULVUS
GALI
LEVANT
LORNA
MAD DOG
NESSA
NYMPHEA
TARA
TEDICA

Dlakavi prijatelji:

BODLJIKAVA MACA
Image Uploaded by ImageShack Toolbar

Credits
Predložak napravili
IN ARIA... & kiocciola

Kyri poklonila
teta Tedica

utorak, 13.11.2007. u 18:08

FRONTLINE DAY

Moja se obitelj veseli gledanju nečeg što zovu DOMINO DAY, pa su meni priredili FRONTLINE DAY!!! To je onaj dan u mjesecu kad Lorna dođe doma, izvadi malu šuškavu vrečicu, iz nje nešto čudnog oblika, plave boje i odmah znam sve!

Što je kriva mačka koja nevino spava na svom mjestu...
Ponekad se, doduše, češkam zadnjom šapom po bradi...
Pa se poližem nervozno po leđima blizu repa...
Pa me iz sna probudi neko škakljanje i nervozno grickam prednju šapu.

Ali sve to nije tako grozno kao kad me odluče uhvatiti.
Bježim i skrivam se neko vrijeme pod Lorninim krevetom.

Znam da će me uhvatiti i strugati do gole kože tvrdom plastikom, pri čemu još curi i neka tekučina.
Ma mogu mi staviti soli na rep...

Uvijek, ali uvijek je to na takvom mjestu da si to ne mogu oprati. Ne mogu dohvatiti i polizati, olakšati si malo...
Ono što mi je najgore je da me dječji dlan nekoliko dana ne dodiruje.

Onda se sve smiri.

Škakljanje prestane.
Zavlada ugodan mir!



4 komentara - Printaj - Linkaj - On/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.